ایده‌هایی ساده و خلاقانه برای آشپزخانه هوشمند

بهره بردن از ایده‌های خلاقانه و در عین حال ساده که عمدتا با تکنولوژی در ارتباط هستند و به گونه‌ای به هوشمند شدن آشپزخانه نیز کمک می‌کنند باعث می‌شوند تا کار در آشپزخانه راحت‌تر شود و محیطی مناسب را برای افراد خانواده فراهم آورد. در ادامه به تعدادی از این ایده‌های جدید می‌پردازیم.

کابینت‌های با درب اتوماتیک

کابینت‌هایی که از مکانیزم بازشدن اتوماتیک برخوردار هستند این امکان را فراهم می‌آورند که هنگام کار در آشپزخانه و زمانی که دستتان پر است با لمس پا، زانو و … بتوانید درب کابینت را باز کنید. از طرف دیگر این مکانیزم برای کابینت زباله‌ها نیز کارایی زیادی دارد.

شارژر همراه

یکی از راه‌های دسترسی راحت به الکتریسیته در خانه‌ها استفاده از شارژرهای رومیزی که  روی جزیره و صفحه کابینت قرار می‌گیرند. وجود پورت‌های مختلف از جمله usb در برندهای مختلف و تنوع رنگ آنها که با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی داشته باشد حق انتخاب زیادی را برای استفاده کنندگان می‌گذارد. البته استفاده از این نوع شارژرها تنها محدود به آشپزخانه نمی‌شود و این وسایل ابزار مناسبی برای بهره بردن از نیروی الکتریسیته در همه جای منزل هستند.

کابینت کنترلی

کابینت‌هایی که درب آنها با ریموت کنترل می‌شود از نظر اینکه محلی امن و با اطمینان خاطر را برای نگهداری از برخی از مواد شوینده خطرناک، مواد غذایی گران قیمت و … را فراهم می‌آورند کارایی زیادی در آشپزخانه دارند که می‌تواند موضوعی جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه باشد.

لامپ led کابینتی

 لامپ‌های ال ای دی که زیبایی و فضایی خاص را به آشپزخانه و می‌دهند از عناصری هستند که می‌توان در طراحی کابینت از آنها بهره برد. از این لامپ‌ها می‌توان به عنوان لامپ زیر کابینتی، نور پس زمینه در کابینت آشپزخانه، داخل کابینت و یا بالای آن مورد استفاده کرد.

نگهدارنده تبلت

نگهدارنده تبلت یکی از ابزارهای بسیار کاربردی است که  زیر کابینت‌های دیواری قرار می‌گیرد و امکان استفاده و مشاهده صفحه تبلت را در ارتفاعی مناسب فراهم می‌آورد. قابلیت لولایی و یا مشابه آن که موجب شود نگهدارنده تبلت را در مواقعی که نیاز به استفاده از آن نیست به زیر کابینت هدایت کردباعث می‌شود که فضای بالای صفحه کابینت همیشه اشغال نباشد.

نگهدارنده تبلت کابینتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button