معرفی نرم‌افزارهای طراحی کابینت آشپزخانه برای موبایل

اپلیکیشن طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه

برای علاقه‌مندان به دنیای دکوراسیون و طراحی، طراحی منزل موضوعی جذاب و درعین حال چالش برانگیز است. برای طراحی آشپزخانه، اتاق نشیمن یا در حالت کلی یک خانه، گزینه‌های بسیار زیاد و تقریبا نامحدودی پیش‌روی شماست. به طور خاص در آشپزخانه المان‌های متنوع و زیادی وجود دارند که فرایند طراحی را با خود درگیر می‌کنند. پوشش‌های کف، کابینت‌ها، یراق‌آلات، پیشخوان و سایر وسایل آشپزخانه هر یک موضوعی تأثیرگذار بر روی طراحی آشپزخانه هستند.
با توجه به وسعت موضوع طراحی و همچنین فراگیر بودن و در دسترس بودن تلفن‌های موبایل امروزی تصمیم گرفتیم که به معرفی نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های طراحی آشپزخانه و کابینت که مخصوص موبایل و تلفن‌های همراه می‌باشند بپردازیم.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که جهت طراحی تخصصی کابینت آشپزخانه خود، می‌توانید از مشاوره و خدمات طراحی کابینت متخصصین گروه مهندسی معماری دکور بهره مند شوید.

Home Design 3D

اپلیکیشنی برای طراحی کامل منزل است که برای طراحی آشپزخانه نیز کاربرد دارد. همانطور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، امکان طراحی سه بعدی را فراهم می‌آورد و درکنار آن به کاربر این قابلیت را می‌دهد که دکوراسیون هر فضایی را مطابق خواسته‌ی خود طراحی کند.

دانلود نسخه اندروید برنامه Home Design 3D

Homify

برنامه‌ای با کارایی بالا در حوزه طراحی منزل است. تمرکز این برنامه بیشتر از آنکه بر روی طراحی باشد بر روی ایده‌های مختلف در این زمینه است. این اپلیکیشن از آرشیوی بهره می‌برد که بیش از 1.5 میلیون عکس از خانه‌ها، آشپزخانه‌ها و محیط‌های گوناگون دیگر را در خود جای داده است. این اپلیکیشن رایگان به شما امکان جستجو در بین ایده‌های مختلف برای منزل خودتان را می‌دهد و بتوانید هر کدام از ایده‌های دلخواه خود را بر روی گوشی ذخیره کنید.

دانلود نسخه اندروید برنامه Homify

نرم‌افزار Homify

Houzz

ترکیبی از یک فروشگاه آنلاین و برنامه‌ای پر از ایده برای طراحی. این برنامه با بیش از 15 میلیون عکس ایده‌هایی الهام بخش را برای طراحی آشپزخانه در اختیارتان قرار می‌دهد. در فروشگاه آنلاین این برنامه بیش از 9 میلیون جنس محتلف برای طراحی و دکوراسیون وجود دارد که قابلیت طراحی برنامه به شما امکان مقایسه قیمت و تطبیق این اجناس را در محیطی که طراحی کرده‌اید را می‌دهد.

دانلود نسخه اندروید برنامه Houz

IKEA Place and IKEA Store

یک اپلیکیشن کامل و جذاب برای طراحی سه بعدی. در محیط برنامه IKEA شما با دوربین گوشیتان محیط اطراف خود را اسکن کرده و با استفاده از قابلیت‌های موجود در برنامه مبلمان و دکوراسیون محیط را طراحی می‌کنید. در صورتی که مبلمان خاصی را برای اتاق خود بپسندید می‌توانید توسط برنامه از فروشگاه IKEA آن را سفارش دهید.

دانلود نسخه اندروید برنامه IKEA

Magicplan

 Magicplan یکی دیگر از اپلیکیشن‌های طراحی سه بعدی است. در این اپلیکیشن در کنار ایجاد اتاق‌ها و محیط‌های مختلف امکان استفاده از ابزارها و المان‌های مختلف برای طراحی دکوراسیون نیز وجود دارد. البته طراحی محیط‌هایی که دارای شکلی غیر معمول هستند، مثل اتاق‌هایی که زوایای تند و غیرعادی دارند در محیط این برنامه کمی دشوار است.

دانلود نسخه اندروید برنامه Magicplan

Planner 5D

یکی از برنامه‌های محبوب طراحی منزل و آشپزخانه است. این نرم‌افزار همه‌ی آنچه که سایر نرم‌افزارهای طراحی دارند را در خود گنجانده است. در این برنامه شما می‌توانید در کنار طراحی فضای دلخواه خود در آن به چیدمان سایر وسایل دکوراسیون منزل بپردازید. در کنار ویژگی طراحی سه بعدی و دو بعدی نسخه غیررایگان این نرم‌افزار از قابلیت واقعیت مجازی نیز برخوردار است.

دانلود نسخه اندروید برنامه Planner 5D

Easyhome Homestyler

اپلیکیشینی که پس از طراحی پلان آشپزخانه به کاربر امکان نقاشی، چیدمان کابینت و سایر اجزای آشپزخانه را می‌دهد. ارائه خروجی‌های سه بعدی با کیفیت از نقاط قوت این اپلیکیشن است.

دانلود نسخه اندروید برنامه Easyhome Homestyler

دانلود نسخه ios برنامه Easyhome Homestyler

Roomsketcher (free)

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ساختار دلخواه آشپزخانه خود را طراحی کنید. یکی از امکانات ویژه این برنامه گزینه‌های متنوع برای انتخاب سطوح و مبلمان مختلف است. ارائه نمای سه بعدی و نزدیک به واقعیت از آشپزخانه از دیگر قابلیت‌های جذاب این برنامه است. این برنامه کاربری بسیار راحتی دارد که باعث می‌شود بدون نیاز به تجربه حرفه‌ای در زمینه طراحی به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.  

دانلود نسخه اندروید Roomsketcher

دانلود Roomsketcher برای آیفون

برنامه طراحی آشپزخانه Roomsketcher

Pintrest

پینترست اپلیکیشن طراحی آشپزخانه نیست اما قصد ما از معرفی آن در این بخش به دلیل اهمیت این شبکه اجتماعی است. شما با گشت و گذار در این شبکه اجتماعی ایده‌های زیادی از افراد مختلف در سراسر دنیا برای دکوراسیون و طراحی منزل و آشپزخانه خود پیدا خواهید کرد.

دانلود نسخه اندروید Pintrest

پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button