طراحی کابینت آشپزخانه برای محیط های کوچک

کنار آمدن با فضای محدود به این معنا نیست که شما باید از طراحی و خواسته‌هایتان دست بکشید، به ‌ویژه در طراحی کابینت آشپزخانه، مهم‌ترین بخش یک خانه. برعکس اگر هر سانتیمتر از کابینت آشپزخانه شما به‌خوبی طراحی شده باشد ، نتایج می‌تواند از نظر زیبایی و راحتی شگفت انگیز باشد.

طراحی کابینت آشپزخانه

گروه مهندسی معماری دکور، راه حل های ماژولاری را ارائه می‌دهد که می‌توانند در فضاهای مختلف با ابعاد متفاوت جدا کارا باشند.

در ادامه سه راه حل جهت طراحی کابینت آشپزخانه آورده شده، که در آنها توجه ویژه ای نیز به زیبایی شده است:

همه ی این راه حل ها با حداکثر راحتی و کارایی، با انواع مختلف متریال های چوبی ومتناسب با بودجه شما قابل اجرا می‌باشد.

در امتداد یک دیوار صاف، یا در گوشه های تنگ که معمولا بخشی از فضای نشیمن خانه هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه

Linea (لینا): اشکال هندسی فریبنده، در عین حال خوش ساخت، که حتی در فضاهای کوچک هم قوی ظاهر می‌شوند. این ترکیب برای استفاده از هر سانتیمتر فضای موجود به بهترین نحو، چندین راه حل ارائه می‌دهد: از جمله، طراحی کابینت آشپزخانه به صورتی که درب ها عمودی باز می‌شوند، یک ایده بسیار خلاقانه و کارا. در این مدل طراحی کابینت، درب بر روی یک سازه آلمینیومی نصب می‌شود و به راحتی می‌تواند در راساتای عمودی حرکت کند و البته در هر موقعیت باز شده می‌توانید درب را ثابت نگه دارید.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه

Filo (فیلو): ظرافت ، زیبایی و کارایی کلمات کلیدی هستند که طراحی کابینت آشپزخانه به سبک فیلو را تعریف می‌کنند که در نسخه های باریک به همراه جزیره، پیشنهاد می‌شود. در این مدل از طراحی، کابینت‌ها بسته و دارای درب های زیادی هستند. طراحی کابینت در قسمت بین کابینتی هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی بسیار مفید و حرفه ای به نظر می‌رسد. این سیستم دارای قفسه‌هایی متناسب با ظروف است که این امکان را به ما می‌دهد که بتوانیم ظروف را آزادانه در هر نقطه ای از بین کابینتی قرار دهیم تا لوازم جانبی آشپزخانه مرتب و دقیق جانمایی شوند. برداشتن لوازم از هر قفسه کاملاً مستقل از بقیه قفسه‌ها و به راحتی انجام شدنی است.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه

Segno (سگنو):  طراحی کابینت آشپزخانه به سبک خطی و حجیم معماری است که برای ترکیب با فضای نشیمن ایده‌آل به نظر می‌رسد. این باعث می‌شود فضای نشیمن همراه با آشپزخانه به قلب تپنده هر خانه تبدیل شود. در این مدل ازطراحی کابینت آشپزخانه، درب کابینت های هوایی و درب کابینت‌های زمینی در یک راستا قرار می‌گیرند که نتیجه مطلوبی از نظر زیبایی و توزیع کارایی مناطق قرارگیری لوازم ارائه می‌دهد.

طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه
طراحی کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button