ساخت کابینت و کمد

ساخت کابینت و کمد

گروه مهندسی معماری دکور با بهره مندی از بروزترین متریال ها و ابزار آلات صنعتی روز دنیا با فضای کارگاهی 1000 متری درتهران مفتخر است بهترین خدمات را جهت ساخت کابینت و کمد دیواری و تمام مصنوعات چوبی به شما عزیزان ارائه دهد.

برای افزایش سرعت در تحویل سفارشات مشتریان عزیز، در این مجموعه تمامی خدمات طراحی کابینت، برش، سی ان سی(CNC)، وکیوم، نوار پی وی سی (PVC)، مونتاژ و پاشش انواع رنگ اعم از پلی استر، پلی اورتان و پولیشی انجام می‌گردد.

با توجه به این امکانات و زیرساخت ها، گروه مهندسی معماری دکور متعهد می‌گردد بهرین کیفیت را در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز تقدیم کند.

 

دریافت مشاوره و قیمت کابینت بطور رایگان

کاملا طبیعی و منطقی است که قبل از انجام کاری حساس مانند ساخت کابینت و کمد در خصوص آن تحقیق، بررسی و برای اطلاع از قیمت آن از چند شرکت استعلام قیمت کرد. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت کابینت از گروه مهندسی معماری دکور مراحل زیر انجام دهید.

  1. ارسال عکس از فضای آشپزخانه، کمد و … 
  2. ارسال ابعاد دیوار آشپزخانه، کمد و …
  3. ارسال طراحی سه بعدی از فضای موردنظر
  4. پاسخ به تماس کارشناسان ما جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان

شماره واتساپ و تلگرام جهت ارسال عکس و طراحی: 2905035-0912

همچنین کارشناسان ما جهت بازدید از کارخانه همه روزه ازساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

دریافت مشاوره و قیمت کابینت بطور رایگان

نوع کابینت قیمت ساخت کابینت بر واحد متر
ساخت کابینت و کمد ام‌ دی اف مات ایرانی 5.500.000 تومان
ساخت کابینت و کمد هایگلاس ایرانی 6.900.000 تومان
ساخت کابینت و کمد هایگلاس ترک 7.500.000 تومان
ساخت کابینت و کمد ممبران 7.900.000 تومان
ساخت کابینت و کمد ممبران AUX 8.800.000 تومان
ساخت کابینت و کمد روکش چوب 8.700.000 تومان (به بالا)
ساخت کابینت و کمد رنگ شده پلی‌اورتان 9.500.000 تومان (به بالا)
ساخت کابینت و کمد پولیشی 11.800.000 تومان
ساخت کابینت تمام چوب 17.000.000 تومان (به بالا)

 

معرفی انواع کابینت و کمددیواری

در ادامه جهت آشنایی هرچه بیشتر شما با انواع کابینت به معرفی تک تک آنها می‌پردازیم. به این نکته توجه داشته باشید که هرچه اطلاعات شما بیشتر باشد در هنگام ساخت کابینت و کمد و انتخاب مدل مورد نظرتان مسیر راحت تری پیش رو خواهید داشت

 

کابینت هایگلاس

ساخت کابینت هایگلاس

کابینت‌های ها‌یگلاس کابینتی با دوام است که از ظاهری مدرن برخوردار است. جنس بدنه اصلی کابینت هایگلاس، ام دی اف است که با روکشی از جنس پلکسی پوشیده می‌شود.

ورق‌های کابینت هایگلاس در دو نوع مات و براق عرضه می‌شوند که پوشش براق کابینت به دلیل قابلیت بازتاب نور برای آشپزخانه‌هایی که نور کمتری دارند مناسب هستند و همچنین باعث می‌شوند که آشپزخانه‌های کوچک، بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر بیایند.

استفاده از دستگیره‌های مخفی (دستگیره فشاری) در ساخت کابینت و کمد به ظاهر ساده کابینت و طراحی مینیمال آشپزخانه کمک می‌کند.

یکی از نقاط قوت کابینت‌ های‌گلاس رنگ‌بندی متنوع آن است. درصورتی که از رنگ یکدست سفید برای طراحی استفاده نشود از رنگ روشن برای کابینت‌های دیورای و رنگ تیره برای کابینت‌های زمینی استفاده شود.

 

کابینت ممبران

ساخت کابینت ممبران

اصطلاحا ممبران به کابینت هایی گفنه می‌شود که در آنها روکش‌هایی از جنس PVC بر روی صفحات ام دی اف کشیده می‌شوند. لازم به ذکر است صفحات ام دی اف قبل از روکش شدن با روکش های PVC توسط دستگاه سی ان سی و یا دست منبت می‌شوند.

استفاده از دستگاه سی ان سی موجب شده‌است تا انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن بر روی این صفحات قابل اجرا باشد از این بابت گستره فراوانی از طرحها را شامل می‌شود.

به دلیل استفاده از دستگاه پرس وکیوم در ساخت کابینت و کمد ممبران جهت روکش کردن صفحات چوب یا ام دی اف در این نوع از کابینت به آنها کابینت وکیوم نیز گفته می‌شود.

برخلاف باور عمومی که کابینت ممبران همان کابینت کلاسیک است؛ کابینت ممبران برای هر سه سبک طراحی کابینت یعنی کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد و تنوع انتخاب زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از آنجا که ساخت کابینت‌ و کمدهای کلاسیک از جنس تمام چوب قیمت تمام شده‌ی بالایی برای مصرف کننده دارد از این نظراستفاده از کابینت ممبران جایگزین بسیار مناسبی برای آن به حساب می‌آید.

نکته مهم در ساخت و اجرای کابینت ممبران وابستگی زیاد به کیفیت اجرای کابینت‌ ساز است چراکه احتمال باز شدن روکش از روی صبحات ام دی اف در صورتی که روکش به خوبی روی آنها اجرا نشده باشد وجود دارد.

 

کابینت روکش چوب

ساخت کابینت روکش چوب

مغز کابینت های روکش چوب از جنس ام دی اف می‌باشد که یک روکش نازک از چوب طبیعی بر روی آن پرس شده‌است. در نتیجه ظاهر آن کاملا شبیه به چوب طبیعی با همان طرح و نقش می‌باشد و حس و حال طبیعت را به خانه شما القا می‌کند.

در ساخت کابینت و کمد روکش چوب می‌توانید از روکش چوب گردو، بلوط، راش، ملچ و سایر روکش های موجود در بازار استفاده نمایید.

بعد از پرس شدن روکش چوب بر روی ام دی اف نوبت به رنگ کردن آنها می‌رسد که با توجه به سلیقه‌ی شما از گستره‌ی وسیعی از رنگ‌ها می‌توان استفاده کرد.

از مزیت‌های این کابینت نسبت به کابینت ممبران طبیعی‌تر بودن آن است همچنین شما می‌توانید هر زمان که به تنوع احتیاج داشته باشید رنگ کابینت هایتان را تغییر دهید.

اما برای اجرای طرح‌های برجسته بر روی کابینت روکش چوب محدود هستید.در واقع امکان سی ان سی کردن صفحات روکش شده با روکش چوب امکان پذیر نمی‌باشد و برای ایجاد برجستگی برروی آن باید قطعات مختلف را بر روی هم بچسبانید.

 

کابینت پولیشی

ساخت کابینت پولیشی

ساخت کابینت و کمد رنگ پولیش نسبت به دیگر انواع کابینت به زمان بیشتری احتیاج دارد. مغز این کابینت میتواند ام دی اف و یا چوب طبیعی باشد. هر گونه طرح برجسته ای را میتوان برای کابینت‌های رنگ پولیش انتخاب نمود.

در ساخت کابینت و کمد های پولیشی اصلی ترین نقش را نقاش ایفا می‌کند. به همین منظور در این کار ماهرترین نقاش های چوب هنرنمایی می‌کنند.

در ساخت کابینت‌های پولیشی بعد از چند مرتبه رنگ کردن سطوح ام دی اف(جهت رسیدن به ضخامت رنگ مطلوب)، طی چندین مرحله درب ها سمباده و پولیش می‌ شوند و در نهایت سطحی بسیار صیغلی، یکدست و براق ایجاد می‌شود.

کابینت های پولیشی دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند اما در عین حال به نگهداری و مراقب هم نیازمند هستند.

به هر حال نگران نباشید حتی اگر بعد از گذشت ۳ ۴ سال در سطح کابینت های شما خط و خش ایجاد شد میتوانید دوباره آنها را پولیش کنید تا مجددا زیبایی، وقار و رخ دلبرانه‌ی خود بدست بیاورند.

 

کابینت تمام چوبساخت کابینت تمام چوب

خب فکر می‌کنم اسم این نوع کابینت تعریف کاملی از آن نیز می‌باشد. جنس درب‌ها و نماها بطور کامل از چوب می‌باشد. جنس بدنه‌ها می‌تواند از ام دی اف باشد و یا آنها هم از چوب ساخته شوند.

چوب گردو، بلوط، راش، توسکا، سنجد و … می‌توانند در ساخت کابینت و کمد تمام چوب مورد استفاده قرار بگیرند. سطح چوب بعد از اینکه به طرح مورد نظر منبت و منقوش شد، پرداخت و رنگ آمیزی می‌شود. درواقع این کابینت گران‌ترین نوع آن می‌باشد.
در ساخت کابینت تمام چوب ماهرترین نجارها و نقاش‌ها ایفای نقش می‌کنند. اگر در ساخت کابینت و کمد بدنبال بهترین‌ها و لوکس‌ترین‌ها هستید، کابینت تمام چوب و کابینت پولیشی و کابینت روکش چوب می‌توانند انتخاب های شما باشند.